Globální investice do reklamy v příštím roce díky čím dál vyšší poptávce po marketingu skrze mobilní zařízení vzrostou o 5,3 %.
S informací přišla společnost ZenithOptimedia s tím, že v tomto roce investice do reklamy meziročně vzrostou o 3,6 %. V roce 2014 můžeme čekat nárůst 5,4% a v letech 2015 a 2016 5,8%. ZenithOptimedia je dceřinou společností firmy Publicis Groupe, což je podle tržeb třetí největší reklamní společnost na světě. Zenith získal data díky rozhovorům s představiteli světových médií a reklamních agentur v osmi desítkách zemí světa.
„Mobilní technologie vytvářejí pro marketéry nové možnosti, jak se spojit se svými zákazníky,“ uvedl Steve King ze Zenith. „Spolu s růstem mladých dynamických trhů tak můžeme v příštích těch letech predikovat zdravý a udržitelný růst globálních investic do reklamy.“ Podle studie půjde 36 % z celého globálního balíku určeného na reklamu v příštím roce na mobilní zařízení. Růstu investic pomohou i zimní olympijské hry, fotbalový Světový pohár a volby v USA.