Podle nové studie Consumer Intelligence Research Partners získává americká společnost Apple třikrát více bývalých zákazníků Samsungu, než korejská společnost od Apple.
Ze studie, jež se zabývala nakupovacími zvyky a demografickými údaji lidí v USA, kteří si v posledních devadesáti dnech koupili nový chytrý telefon, dále vyplývá, že kupující iPhonů jsou vzdělanější a mají vyšší příjmy. Sedm procent lidí, jež se zúčastnili studie a v posledních třech měsících si koupili nový telefon od Samsungu dříve vlastnilo iPhone, zatímco 20 % kupujících iPhonu dříve vlastnilo telefon s Androidem. Pokud se podíváme jen na uživatele, kteří měnili telefon Samsungu za iPhone, 33 % nových zákazníků Apple se rekrutovalo z řad bývalých uživatelů Samsungu, zatímco jen 11 % zákazníků korejské firmy přešlo z iPhonu.
Mezi červnem 2012 a červencem 2013 přešlo 42 % zákazníků Apple ze starého iPhonu na nový a 43 % uživatelů telefonu od Samsungu upgradovalo z jiného androidového smartphonu (ne nutně od této společnosti). Zatímco 37 % zákazníků, jež si pořídili smartphone od Samsungu, si chytrý telefon koupilo vůbec poprvé, u Apple to bylo 26 %. Zajímavá jsou i další data. Téměř 70 % dotázaných kupujících iPhone vydělává přes 50 000 dolarů ročně, zatímco u uživatelů Samsungu do této kategorie spadá jen 55 %. Téměř polovina zákazníků Apple pak tvrdila, že vlastní vysokoškolský diplom, zatímco u zákazníků Samsungu to bylo jen 30 %.