Vývojáři po celém světě nemají Google Glass ve svých rukou ani měsíc, analytici však již dělají odhady toho, kolik se chytrých brýlí prodá v následujících letech.
Podle nové studie společnosti IHS iSuppli se v roce 2016 prodá téměř deset milionů kusů chytrých brýlí. A to je velmi zajímavé číslo, vezmeme-li v úvahu, že v roce 2012 se prodalo pouze 50 000 kusů, a to především od neznámých značek, jež na konečný úspěch chytrých brýlí na trhu nebudou mít žádný vliv. V tomto roce by se mělo prodat již přes sto tisíc kusů těchto zařízení, za což výrobci budou vděčit hlavně vývojářům, kteří zařízení potřebují k vytváření aplikací.
Masové rozšíření brýlí se očekává až příští rok, kdy se na trh dostanou i Google Glass. Podle iSuppli klíč k úspěchu brýlí leží v rukou vývojářů: pokud nedokáží vytvořit smysluplné aplikace, brýlí se prodá o hodně méně. Theo Ahadome z iSuppli uvedl, že Glass opravu uspějí, když uživatelům budou schopné podat informace o dopravě, recenze různých lokací, doporučení, nutriční hodnoty jídla a podobně. Chytré brýle mají podle Ahadomeho potenciál stát se silnou informační platformou jakou je v současné době vyhledávač Google.