Příjmy Yahoo za první čtvrtletí tohoto roku nenaplnily očekávání analytiků na Wall Street, a to především kvůli čím dál menší návštěvností jeho webů.
Podle šéfky Marissy Mayerové se plány společnosti na zvrácení trendu klesajících tržeb obnovení popularity Yahoo začnou ukazovat až ve druhém čtvrtletí tohoto roku. Mayerová však zopakovala, že půjde o běh na dlouhou trať. Yahoo se údajně daří především v mobilní oblasti: všechny jeho webové portály v prvním čtvrtletí navštívilo více než 300 milionů mobilních uživatelů, zatímco v posledních třech měsících minulého roku to bylo jen 200 milionů.
Díky akvizicím a novým klíčovým zaměstnancům v Yahoo by se pak v blízké době měly objevit nové produkty. Hodnota akcií Yahoo se od nástupu Mayerové v červenci minulého roku zvedla o více, než 50 %. Analytici však podotýkají, že k udržení této hodnoty bude muset Yahoo přijít s opravdu dobrým produktem nebo nějakým způsobem uživatele přimět, aby jeho portál dlouhodobě preferovali před konkurencí.