Známá cloudová služba Dropbox se chystá v druhé polovině tohoto roku vstoupit na burzu.
Spolu se vstupem na burzu se společnost údajně chystá představit i řadu nových produktů určených pro firemní uživatele. Analytici poukazují na to, že známým technologickým firmám, z nichž se v nedávné minulosti staly veřejně obchodovatelné společnosti, se IPO příliš nepodařilo – za zmínku stojí Facebook nebo Zynga, jejichž akcie se ihned propadly. Kromě vstupu na burzu Dropbox pracuje na nových nástrojích pro správu účtů, které se budou hodit především IT administrátorům.
Dropbox se údajně rozhodl tyto nástroje vydat v závislosti na odezvě uživatelů. A Dropbox se od obdobných cloudových služeb jakými jsou Box, Google Drive, Microsoft SkyDrive nebo Bitcasa chce odlišit i další nabídkou služeb pro firemní zákazníky. O vstupu na burzu uvažuje i konkurenční služba Box, pravděpodobně se tak ale nestane dříve, než v roce 2014. Box se již v současné době zaměřuje na firemní klientelu a může se pro Dropbox v tomto segmentu ukázat jako hlavní hrozba.