Se zákazníky nejlépe komunikují e-mailem z 18 testovaných pojišťoven Generali, Česká pojišťovna a Aviva. Uvádí to průzkum společnost United Interactive. Kvalita e-mailové komunikace se přitom podle průzkumu od minulého roku mírně zhoršila.
Nejhůře využívají elektronickou poštu pojišťovny Aegon a AIG. Pojišťovny byly hodnoceny podle doby, jak rychle odpovídaly na dotazy. Každý testovaný subjekt obdržel Email Response Index (ERI), který minulý rok činil 68,5 bodu a předloni 59,5 bodu. Maximální hodnota indexu je sto bodů.
Nejlepšího výsledku dosáhla Generali s 86 body, Česká pojišťovna zaznamenala 81, 7 bodu a Aviva se může pochlubit ERI 81,6 bodu. ČSOB Pojišťovna obdržela 80,8 a Kooperativa 79,5 bodu. Méně úspěšní byli Aegon (52,2 ERI) a AIG (23,6).
Nejrychleji na zaslané otázky reagovala Generali, nejpomaleji AIG. Výzkum zjišťoval také kvalitu odpovědí. Vysokou obsahovou úrovní se může pochlubit ČSOB Pojišťovna a naopak nejnižší úrovní odpovědí pojišťovna Aegon.
Zdroj: Průzkum: Emailem nejlépe komunikují Generali, ČP a Aviva