Ztráta společnosti klesla o desetinu na 223,5 milionu korun. Společnost to uvedla ve výroční zprávě.
Za internet a hlasové služby UPC loni utržila 2,67 miliardy korun, za služby kabelové televize inkasovala 1,33 miliardy Kč. Za datové služby pak utržila 135 milionů korun.
Firma loni zvýšila počet zákazníků o 13.800 na 616.300. Počet uzavřených smluv stoupl o 66.700 na 1,188 milionu. Počet uživatelů televizních služeb se zvýšil o 29.400 na 527.600. Množství internetových přípojek stouplo o 23.600 na 497.500 a počet uživatelů telefonních služeb vzrostl o 13.700 na 163.100.
„Výsledky společnosti za rok 2017 potvrzují správnost naší strategie, která je založená na uvádění inovativních služeb, výrazném rozšiřování naší širokopásmové sítě a soustavném zkvalitňovaní zákaznických služeb. K úspěšnému výsledku přispělo také uvedení kampaně Happy Home a pokračování v investicích, které společnost UPC realizuje jako součást Liberty Global, největšího světového poskytovatele televizních a širokopásmových služeb. V naplňování naší mise chceme pokračovat i v nadcházejícím období,“ uvedl generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika Martin Miller.
Investice do rozšiřování optické sítě zvýšily počet domácností, které byly na konci loňského 4. čtvrtletí připojené na širokopásmovou síť UPC v ČR, meziročně o 62.700 na celkových 1,509.400.
UPC loni přišla se zvýšením maximální rychlosti internetového připojení o 100 Mbit/s na 500 Mbit/s nebo novým Wi-Fi routerem Connect Box. To se projevilo v nárůstu objemu přenesených dat o 23 procent na 621 milionů GB.
UPC je součástí mezinárodní skupiny Liberty Global. Ta firmu letos prodala telekomunikační skupině Vodafone. Transakci v současnosti posuzují antimonopolní úřady.