Twitter se ve 3. čtvrtletí dostal do čistého zisku 106 milionů dolarů ze ztráty 21 milionů před rokem.
Příjmy firmě vzrostly o 29 procent na 758 milionů dolarů. Vyplývá to z jejího dnešního prohlášení. Údaje překonaly očekávání analytiků a navzdory poklesu měsíčního počtu uživatelů akcie Twitteru před zahájením obchodování na burze vzrostly o 14 procent.
Analytici společnosti Refinitiv očekávali příjmy 702,6 milionu dolarů. Prognózu výrazně překonal zisk na akcii, který činil 21 centů. Analytici tipovali 14 centů.
Počet měsíčních aktivních uživatelů sociální sítě se v porovnání s druhým čtvrtletím ale snížil o devět milionů na 326 milionů, zatímco analytici očekávali 331,5 milionu. Oproti stejnému kvartálu 2017 má firma o čtyři miliony méně uživatelů. V příštím čtvrtletí čeká další pokles.
Zatímco po zveřejnění obdobného poklesu uživatelů ve druhém kvartálu akcie Twitteru propadly o 19 procent kvůli obavám, že pokles se promítne do příjmů z reklamy, nyní je situace opačná. Investoři z lepších výsledků firmy usuzují, že firma se soustředí na získávání uživatelů, kteří na reklamy více klikají. „Pokud se zbaví robotů, falešných účtů a nenávistných projevů, pak je to pro zdraví platformy celkově prospěšné a pro inzerenty mnohem zajímavější,“ uvedl analytik společnosti Pivotal Research Group Brian Wieser. Příjmy z reklamy se Twitteru zvýšily ve čtvrtletí o 29 procent na 650 milionů dolarů.