• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Mediální trh očekává další silný postup internetu

itbiz
22. 5. 2008
| Tiskové zprávy
Internet Info

Na včerejší celodenní konferenci o internetové reklamě s názvem Internet Advertising Conference 2008, kterou uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu, se sešlo téměř 240 odborníků z mediálně-inzertní oblasti. Shodli se na tom, že internet jako médium zažívá vzestup svého vlivu ve srovnání s ostatními mediatypy.

Ve Slovanském domě v Praze se včera uskutečnila nejvýznamnější konference o internetovém marketingu v České republice Internet Advertising Conference 2008 (http://iac.spir.cz). Téměř 240 účastníků konference, především z řad zástupců reklamního a marketingového trhu v České republice, vyslechlo celkem 16 přednášek a jednu panelovou diskusi, vše se zaměřením na aktuální trendy na českém internetovém trhu. Celá akce vyvrcholila na následném společenském večeru. Odborným garantem a pořadatelem konference bylo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), produkci zajistila společnost Internet Info.

„Jsme moc rádi, že se potvrdil náš předpoklad o tom, že podobně zaměřená odborná akce, která by postihovala celou širokou cílovou skupinu všech zainteresovaných, na českém internetovém trhu chyběla. Věřím, že si z ní účastníci odnesli spoustu zajímavých podnětů, poznatků, ale i kontaktů,“ hodnotí konferenci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka pořadatelského Sdružení pro internetovou reklamu.

Konferenci zahájil zástupce Sdružení pro internetovou reklamu Tomáš Búřil s představením všech aktivit tohoto sdružení. V prvním bloku přednášek nazvaném Landscape dále vystoupil Štěpán Wolde (Media One) s analýzou investic na českém mediálním trhu. Mírně provokativní prezentací představil rizika, limity a výhody jednotlivých mediatypů Daniel Köppl (Marketing&Media). Ten také zasedl společně s Tomášem Búřilem (Seznam.cz), Tomášem Řehákem (OMD Digital) a Štěpánem Wolde (Media One) v panelové diskuzi na téma trendy a budoucnost internetové inzerce. První část konference zakončil s problematikou webu 2.0 zahraniční host – Balint Hamvas (Mediaedge:cia Maďarsko).

V druhém bloku s názvem Výzkum a měření efektivity kampaní na internetu se u řečnického pultu postupně vystřídali Vít Smékal (OMD), Jiří Chomát (Seznam.cz) a Robert Renč (Centrum.cz Holdings). Jak namíchat správný marketingový mix poradil Július Hájek (Microsoft). Mimořádně zajímavou ukázku fungování a vyhodnocování webtestů oční kamerou představil Ondřej Herink (GfK Praha). Jiří Malý (Advertures) uzavřel blok s tématem webové analytiky.

Poslední část konference nazvaná Marketing a reklama na internetu přinesla především několik poutavých case studies. Dominik Hrodek (Strategie) s Tomášem Jindříškem (OgilvyInteractive) na případových studiích ze zahraničí ukázali současné trendy v online marketingu, David Antoš (Lupa.cz) mluvil o uvadajícím smyslu značek a Eva Štípková (Vodafone) předvedla, jak používají ve Vodafonu online komunikační nástroje v doplnění s dalšími kanály kampaně. Jaroslav Cír (Unilever) představil značky, které úspěšně dokázaly navázat dialog s uživateli internetu. Martin Klofanda (Kofola Group) zase rozebral oblíbené kampaně této značky z posledních let, včetně hitu loňských vánoc – internetových andělských pohlednic. Celou konferenci uzavřel Petr Šrámek (LMC) s možnostmi využití internetu při budování značky zaměstnavatele. Programem konference provázel moderátor Jakub Železný.

Podrobnosti o programu, stejně jako všechny přednesené prezentace, budou k dispozici na stránkách konference. Výběr z fotografií z konference a následného společenského večera najdete ve fotogalerii.

Partnery konference byly společnosti Centrum.cz Holdings a Internet BillBoard. Mediálně konferenci podpořily týdeníky Czech Business Weekly, Marketing&Media a Profit.

O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)

SPIR (www.spir.cz) je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu – sekce internetových médií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 46 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

Společnost Internet Info (www.iinfo.cz), s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.

Související příspěvky

Zprávičky

Estonsko se chystá vybavit studenty nástroji v oblasti AI

2. 6. 2025
Tiskové zprávy

Z patnácti minut na jednu. Heineken spouští AI chatbota Hoppy pro vyhledávání firemních dat

2. 6. 2025
Nebojte se hlásit na seniornější pozice, radí IT pracovní portál
Články

Technika objevená společností Cato Networks umožňuje snadnou tvorbu malwaru pro krádež hesel

2. 6. 2025
Zprávičky

IDC: Vyhlídky světového trhu s chytrými telefony se zhoršily

2. 6. 2025

Zprávičky

Estonsko se chystá vybavit studenty nástroji v oblasti AI

ČTK
2. 6. 2025

Estonsko, které se nachází na vrcholu žebříčků vzdělávání, se chystá vybavit studenty a učitele

IDC: Vyhlídky světového trhu s chytrými telefony se zhoršily

ČTK
2. 6. 2025

Analytická společnost International Data Corporation (IDC) snížila odhad letošního růstu celosvětového odbytu chytrých telefonů

Německo zvažuje uvalení daně na internetové platformy

ČTK
1. 6. 2025

Německo zvažuje uvalení desetiprocentní daně na velké internetové platformy, jako jsou internetový vyhledávač Google

Sněmovna asi schválí zákon, který má upravit informační model staveb

ČTK
1. 6. 2025

Sněmovna zřejmě schválí zákon o správě informací o stavbě a vystavěném prostředí. Norma má

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Informační systémy státní správy asi bude nově monitorovat vládní centrum

ČTK
1. 6. 2025

Komunikační a informační systémy státní správy asi bude do budoucna místo ministerstva vnitra monitorovat

Kryptoměny a jejich ekonomika

VSZ Olomouc prověřuje kauzu bitcoinů kvůli podezření ze tří trestných činů

ČTK
1. 6. 2025

Vrchní státní zastupitelství (VSZ) v Olomouci prověřuje kauzu související s darem bitcoinů ministerstvu spravedlnosti

IDC: Globální odbyt osobních počítačů letos stoupne o více než 4 %

ČTK
29. 5. 2025

Celosvětový odbyt osobních počítačů se v letošním roce zvýší o 4,1 procenta na 274

Čínská DeepSeek vydala vylepšený model AI R1, zvyšuje konkurenci pro OpenAI

ČTK
29. 5. 2025

Čínský start-up DeepSeek, který se zabývá umělou inteligencí (AI), vydal aktualizaci svého modelu logického

Tiskové zprávy

Z patnácti minut na jednu. Heineken spouští AI chatbota Hoppy pro vyhledávání firemních dat

Firmy připravují týmy na digitální kolegy. Čtvrtina zaměstnanců má změnit roli kvůli nástupu AI

Předsednictvo SPIR obhájilo svůj mandát pro rok 2025 ve složení Michal Hanák, Michal Feix a Martin Picek

Vlastimil Turza se stane novým radním Českého telekomunikačního úřadu

Vláda schválila návrh na zajištění implementace AI Aktu, novým gestorem je MPO

Po zásahu ÚOHS upravil CETIN svá pravidla pro výběr partnerů pro rozšiřování sítí

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Videa ITBiz.cz

Glenn Mallon, Dell Technologies

Elektronická recepční

FORXAI Mirror

Kamery pro průmysl a detekci požárů

Kamery pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků

Kalendář

Čvn 3
Celý den

CybernITy 2025

Zář 22
22. září @ 8:00 - 26. září @ 17:00

EMO Hannover 2025

Říj 1
Celý den

Cyber Attacks

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Slovník

Promoter

Blitz Basic

EDACS

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware int Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Oxid grafenu bez pórů může fungovat jako protonový filtr
  • Blízcí příbuzní prvních eukaryot využívají světlo jinak, než se doposud myslelo
  • Banské vody ako zdroj minerálnych pigmentov

RSS AbcLinuxu RSS

  • Veusz 4.0
  • Dibuja 0.26.0
  • DietPi 9.13

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.