Podle projektu AdMonitoring získaly české weby v roce 2007 od zadavatelů reklamy 2 miliardy korun. Přitom téměř polovina objemu investic šla do předvánočních a podzimních kampaní. Mezi sledovanými médii suverénně vede Seznam.cz. Na Slovensku zase vydělaly internetové společnosti v reklamě částku 491 milionů slovenských korun. Vyplývá to z měření Asociácie internetových médií za rok 2007.
Ačkoliv je částka 2 miliard v Česku slušným výsledkem, skutečný objem české on-line reklamy je daleko vyšší, protože projekt AdMonitoring sleduje výsledky pouze u bannerové reklamy. Přednostní placené výpisy ani PPC kampaně nejsou ve výsledcích měření zahrnuty. AdMonitoring pokrývá svým sledováním nyní asi 120 on-line médií, jejich počet měl do konce ledna 2008 být navýšen až na 193.
Od ledna letošního roku se do projektu AdMonitoring, realizovaného Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), zapojilo jedno z největších mediálních zastupitelství v Česku Impression Media se 73 médii.
Polovina objemu reklamy byla zadána na podzimní a předvánoční kampaně a svého maxima dosáhla v listopadu s 264 miliony korun. Nejvíce investovaných prostředků dosáhla společnost Seznam.cz s 789 miliony. Na druhém místě bylo NetCentrum (434 mil. Kč) a třetí MAFRA s 312 miliony korun.
Naši sousedé se sice mohou pochlubit meziročním nárůstem o 60 procent, celkové výsledky jsou však ve srovnání s Českem výrazně nižší. Z celkové částky 491 milionů slovenských korun na sousedním Slovensku tvořila bannerová reklama 242,1 milionu slovenských korun. Ostaní formy reklamy potom 248,9 korun. Z jiných reklamních forem se na Slovensku daří řádkové inzerci, která dosáhla hodnoty 121,4 milionu SK. Katalogová reklama pak tvořila 94,6 milionu korun.