Mobilní operátor Vodafone oznámil, že jeho blog s názvem Děláme vlny navštívilo za necelé dva měsíce od spuštění přes 100 000 unikátních uživatelů.
Denní návštěvnost této služby se pohybuje okolo 3 000 uživatelů. Podle Evy Štípkové, manažerky interaktivního marketingu Vodafonu, byl blog spuštěn k tomu, aby se zákazníci operátora mohli vyjádřit ke všemu, co je v souvislosti se společností Vodafone zajímá.
Nejoblíbenějšími částmi blogu jsou pro uživatele články týkající se redesignu webových stránek Vodafonu, vánoční kampaně nebo soutěže o ovečku.
V budoucnu by na blogu Děláme vlny měly přibýt on-line chaty, příspěvky z dalších oddělení Vodafonu, dotazníky nebo soutěže.
Zdroj: Firemní blog Vodafonu již navštívilo přes 100.000 zákazníků